Koszty i sposoby dostawy

Sklep internetowy eZIELARNIA mieści się terenie Rzeczypospolitej Polskiej i tutaj realizuje zamówienia. Dodatkowo realizujemy zamówienia do wybranych krajów Unii Europejskiej (Irlandia, Holandia, Hiszpania, Norwegia, Szwecja, Szwajcaria) oraz do Wielkiej Brytanii. 

Zamówienia złożone w Sklepie internetowym eZIELARNIA dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Poczty Polskiej: Kurier Expres 24 – gwarancja otrzymania przesyłki w następnym dniu roboczym, Kurier Expres 48 – gwarancja otrzymania przesyłki najpóźniej w drugim dniu roboczym, GLOBAL Expres - kraje Unii Europejskiej i pozaeuropejskie. Paczkomaty InPost - gwarancja otrzymania przesyłki w następny dzień roboczy.

Dołożymy wszelkich starań, aby realizacja złożonego zamówienia przebiegła sprawnie, a zakupiony produkt jak najszybciej do Ciebie trafił. Łączny czas realizacji zamówienia to od trzech do siedmiu dni roboczych w zależności od dostępności produktów. Sklep eZIELARNIA zastrzega sobie jednak prawo do anulowania zamówień z produktami wycofanymi z oferty przez producentów.

W zależności od wybranej przez Ciebie formy płatności, czas realizacji zamówienia liczony jest od:

  • w przypadku wybrania płatności przy odbiorze zamówionego towaru (płatność za pobraniem lub gotówką w siedzibie sklepu) – wskazany czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia wysłania do Ciebie przez eZIELARNIA wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji,
  • w przypadku wybrania płatności z góry przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem internetowym (Przelewy24) – wskazany czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia otrzymania przez eZIELARNIA potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności,

Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy dla Rzeczypospolitej Polskiej. 

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym Sklepie internetowym były przyjazne, dlatego koszty przesyłki dla wszystkich zamówień realizowanych na terenie Polski od kwoty 150 zł są całkowicie bezpłatne.

Koszty dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski dla zamówień do kwoty 150 zł wynoszą

  • 11 zł - w przypadku płatności elektronicznej gdy zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex Expres 24
  • 13,20 zł – w przypadku płatności za pobraniem gdy zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex Expres 24
  • 9,90 zł – w przypadku płatności elektronicznej gdy zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex Expres 48
  • 13,20 zł – w przypadku przypadku płatności za pobraniem gdy zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex Expres 48
  • 9 zł - w przypadku płatności elektronicznej gdy zamówiony towar jest dostarczany do Punktu odbioru wybranego przez klienta (Poczta Polska, Ruch, Orlen)
  • 11,20 zł - w przypadku płatności elektronicznej gdy zamówiony towar dostarczany jest do Paczkomatu InPost

Koszty dostarczenia zamówionego towaru na terenie Unii Europejskiej i do Wielkiej Brytanii wynoszą: 

  • 45,50 zł - Irlandia, Holandia, Hiszpania, Norwegia, Szwecja, Szwajcaria - w przypadku przedpłaty
  • 49,50 zł - Wielka Brytania - w przypadku przedpłaty

Korzystając z opcji Odbiór osobisty – płatność online lub przy odbiorze, nie ponosisz kosztów związanych z dostarczeniem przesyłki, niezależnie od wartości zakupionych przez Ciebie towarów. 

Odbiór w punkcie: 

Odbiór w punkcie to wygodne rozwiązanie, umożliwiające odbiór przesyłki w dowolnym miejscu i czasie, przy okazji codziennych zajęć.

Udostępnimy możliwość odbioru przesyłek kurierskich (Pocztex Ekspres 24, Pocztex Kurier48) w ponad 4 100 placówkach pocztowych, w prawie 1 000 stacji paliw Orlen czynnych w większości 24 h/7 dni w tygodniu oraz w wybranych kioskach/salonikach RUCH.